woensdag 25 oktober 2017

De laatste voorbereidingen



Ik heb getwijfeld of ik wel een blog zou gaan aanmaken, maar besloten dit toch wel te gaan doen. Ik weet alleen niet of de wifi sterk genoeg is om deze bij te houden, maar dat gaan we zien.

We zijn de laatste voorbereidingen aan het doen voor onze reis naar Suriname. Het wordt een heel andere vakantie als anders. Ten eerste ga ik mijn oud collega Jolanda Taal zien na ruim 2 jaar. Super leuk. Zij woont in Paramaribo. Wij hebben een appartement gehuurd voor 3 weken vlakbij haar in de buurt. Ten tweede gaan we nu geen rondreis doen, maar er staan in ieder geval 2 tochten met een internationaal gezelschap op stapel. We gaan de jungle in naar Anaula en de Raleighvallen/Voltzberg (beiden bestemmingen staan op de kaart). 







1 opmerking: